:
:
ارسال شده توسط مهدیه قاسمی
در اولین اپیزود این مجموعه به سراغ ریشه خشم و ترس در مغز انسان میرویم. بررسی میکنیم چرا در بعضی موقعیتها ناگهان واکنشهای شدیدی نشان میدهیم و بعد از آن از خودمان میپرسیم «چرا اینطور رفتار کردم؟». در این قسمت با زبانی ساده توضیح میدهیم که هنگام خشم یا ترس در مغز چه اتفاقی میافتد، چرا بدن وارد حالت بقا میشود و چگونه شناخت این فرآیند میتواند اولین قدم برای مدیریت بهتر احساسات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید